Fry's Life #018 - 11.03.2015 - Telenovela??


Další týden, další blog, další várka starostí... A dneska to asi zase nebude jeden z nejveselejších blogů... pociťuji totiž trochu negativní, smutnou, přepracovanou, smířenou a kdo ví ještě jakou náladu... A než začneme, tak se přiznám, že nevím jestli tento týden vyjde ještě nějaký článek - je toho prostě na mě moc...

Od minule se toho fyzicky ani moc nezměnilo, pořád se chodí do školy (už by to chtělo volno - zase!) ... testů  možná malinko přibylo, a v osobním životě jsem se nijak extra nikam neposunul - zbytečný týden? Ani ne, protože jsem zase měl trochu čas přemýšlet a urovnávat si své složité myšlenky.

Jojo, to už tady bylo tolikrát - jaké já můžu mít vlastně složité myšlenky když fyzicky dělám tak 1/4 (jednu čtvrtinu) toho co můj kamarád - ano! I takoví lidé můžou mít složité myšlení a možná právě takoví lidé mají nejsložitější myšlení - a jak to po sobě čtu, tak už mě přestalo bavit se o tom bavit, takže další téma...

Na co se fakt těším je "akce" teď v sobotu, na které se prostě zúčastním a konečně se odreaguji (snad), jenom ať nezačnu zase psát po-půlnoční SMS-ky, to by nemuselo dopadnout dobře, ani pro jednu ze stran opačného pohlaví, kterému bych určitě psal! Ale dneska je to teprve budoucnost a příští týden to už zase bude minulost - tak ten čas letí...

Dneska je to celkem blog o ničem, aspoň mi to tak přijde, protože si nedokážu vybavit ani moc z toho co se stalo... A o moc věcech raději nechci "teď" psát, protože nejsou prostě dořešené a kdyby si tohle náhodou "ta" osoba přečetla, nebylo by to zrovna nejlepší... Ne, nebylo by to vůbec dobré!

Ale přece jen něco málo prozradím a to to, že můj osobní život teď připomíná "jednu velkou telenovelu v které se tisíc dílů děje pořád to samé a na konci to stejně skončí tak jako na začátku" (toto mi řekl jeden můj kamarád) - a je to bohužel asi pravda! Možná by bylo přece jenom nejlepší, kdyby se některé věci nestaly...

Komentáře

Oblíbené příspěvky