Fry's Life #146 - 29.08.2017 - Epilog

Co kdyby blog už nikdy nevyšel? Stalo by se něco? Ne, nestalo ... Proto jsem se rozhodl napsat epilog - poslední blog měsíce srpna a zároveň i úplně poslední blog uzavírající jednu kapitolu mého života.

Tři roky jsou dlouhá doba, a jen díky blogu jsem si je mohl důkladně zmapovat, avšak času na blog bylo týden od týdne méně, nápadů jak zaujmou stále ubývalo a mnohdy jsem se do toho i musel nutit ...

"Look what you just made me do"  → "Look what you just made me do"

V poslední době se toho stalo opravdu hodně, začal jsem si zařizovat věci do Prahy, byl jsem na dalším festivalu - Kraków Live Festival, ale hlavně jsem si uvědomil že čas na psání blogu mi nějak chybí ...

Takže díky za to, že jste tady byli, že jste četli každou kapitolu mého velmi zajímavého života, že jsem to tak dlouho vydržel a kdo ví, třeba to není konec, třeba je to jen přechodná fáze, nebo nový začátek.

Komentáře

Oblíbené příspěvky